"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Thursday, September 18, 2014

Balik Kampung !

Wahhh... lama rasanya tak update blog nie.. bz laa sangatkan.. padahal line lembab gila dekat rumah sewa tu.. nie pun sebab balik rumah tu yang boleh update.. hihihi.. sebenarnya lari balik rumah sebab poli bukan tengah cuti pun sekarang nie.. haha.. balik untuk cari ketenangan bak kata orang.. stress dengan segala macam benda.. grrr... Alhamdulillah otak da clear sikit balik 3 hari nie.. hehe..

So kali nie alang-alang dah balik rumah aku nak share cerita-cerita pasal kat sini aje lahh... kali nie aku balik adik dengan sepupu aku ada dekat rumah.. terkejut jugak sampai pagi-pagi tu buka pintu bilik tengok ada dua orang manusia dalam bilik tengah tidoq.. hihihi.. *jangan marah*

Semalam kami p tengok wayang cerita Maze Runner.. serius best tapi macam debor sikit.. haha.. nak taw kenapa kena p tengok sendiri lahh.. tapi bapak best.. gempak gilaa.. hahahaha.. bagi aku lah tapi kalau orang yang suka jiwang-jiwang nie maybe dia tak minat sangat cerita macam nie.. hehehe.. tapi ending cerita nie sedih sikit.. *keluaq jugak laa airmata aku* kikiki.. tapi pada firasat aku cerita nie akan ada sambungan lagi.. sebab ending dia macam tergantung sikit.. kita still tak taw apa sebenarnya jadi dekat Thomas dengan kawan-kawan dia tu.. nak kata bahan uji kaji pun boleh tapi serius tak faham cerita nie.. hahaha..

okey lahh.. setakat tu dulu lahh bercerita.. takde benda da nak taip pun.. huhu.. aku nak kongsi gambo sikit ! hihihi... 


LinLiaKin xOxO !!

banyak lagi gambo lain tapi yang nie saja cukup lahh.. hehehe :)
Salam Kasih Sayang,

No comments:

Post a Comment