"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Saturday, December 6, 2014

Tanam Anggur !

Assalammualaikum !! Salam 1 Malaysia ~ hiksss

Wah lama jugak tak belek blog nih.. so harini kita habiskan satu hari upgrade blog nih.. hahaha.. tak laa secantik blog korang yang pro tuu tapi boleh laa.. aku dah bosan tengok design lama.. nampak semak.. kiki.. kali nie simple saja tapi PINK tetap wajib ada ! *gegirl sangat haa..* Hihihi..

So, dah dekat sebulan sejak aku balik Kulim dan menjadi penganggur setia kat sini. Alhamdulillah result final exam dah keluar 24 November 2014 haritu dan aku pun dah officially graduate diploma aku. Syukur sangat ! Setelah 3 tahun bertarung *macam terok sangat pulak bunyinya..haha* aku dapat habiskan jugak diploma nie. Even aku tak minat kos nie tapi aku gagahkan juga. Jujur aku cakap memang tak minat tapi Alhamdulillah semakin lama belajar semakin rasa beruntung sebab tak semua orang faham apa tu coding, apa tu HTML, JAVA, dan lain-lain. Terima kasih buat semua lecturer yang penat mengajar. Sekarang tunggu nak konvo aje lahh, inshaAllah bulan 9 tahun depan. Tarikh pun tak comfirm lagi. Tak sabar nak jumpa balik dengan kawan-kawan semua. Baru sebulan dah rindu kemain haa. Tapi apapun janji kami semua nak konvo sekali sudah ditepati. Alhamdulillah semua lulus belaka. ^_^

Hmm.. plan aku sekarang just nak kerja dulu sementara nak tunggu sambung belajar. Tunggu result haritu punya pasal lahh tak boleh nak apply mana-mana lagi. Hmmm... rugi dah 1 sem dekat situ. Dah laa makin tua. Hahaha.. Kerja kerja come to me baby ! Haha.. *suka melalut tak tentu hala --* Tu terjadi sebab dah bosan duduk rumah nie haa. Rutin aku layan Runningman ja hari-hari. Haha.. Nampak kan takde life -_-'' Okey sebelum merapu lagi terok kita stop sampai sini saja dulu okey. Kikiki.. Semoga perjalanan hidup Alia Nabila lepas nie lebih menarik !! Aamiin.. Thanks for reading :) Tata Titi Tutu ~

Salam Kasih Sayang,