"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Monday, March 12, 2012

jumpa dengan abg Sam ! ^_^

assalamualaikum ...... :) hai semua ! kali nie aku nak cerita pasal aku jumpa ngan artis ! biasalahh budak nih ! =.=' excited lebih jumpa artis =P hehehe .....

cuba teka sapa artis yang aku jumpa tu ? mesti dh taw kan ? terang-terang dh tulis title kat atas tu :)
hehehehe ...... mulanya aku dengan kawan-kawan aku  kat poli nih g kuantan :) saja laa jalan-jalan ... boring !
alang-alang tu , g laa mall kat kuantan tuh ..... tak athu pulak ad artis nak datang situ ! >.<
sekali yang datang shaheizy sam , along raja lawak n fizz fairuz ! aku memang antara yang paling excited lahh dekat situ ! ahahaha .....

tapi yang sedihnya , tak dapat amik gambar depa kat kat mall tu , dengan perasaan kecewa aku pun melangkah pulang ~! (chewahh ayat ! tak leh blah ! hahaha )
sebelum balik tu , kami semua pergi makan dekat restoran tepi pantai :)
besa laaa , blah-blah timur nie banyak pantai :))
sebaik je kaki melangkah masuk kat dalam restoran tu , kawan-kawan aku jerit , SHAHIEZY SAM !! aku pun pandang ! tengok-tengok betoi ! =)
apa lagi ?? serbu laaa .... amik gambar sana-sini ! hahahaha =D
memang best laaa :)
tapi kalau jumpa kamal adli lagi aku seronok ! >.< heee
peminat setia nih ! wah ~~~ hahaha
okey laaa , nie ada yang aku boleh tunjukkan dekat hampa semua :)))


oke laaa , itu aje untuk hari nie .... =)
babaii .............
assalammualikum ............... ^_^
<3

No comments:

Post a Comment