"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Thursday, November 29, 2012

krik krik !!


Assalammualaikum .... agak lama tak update blog nie . habuk dah naik bapa inci dah . hehe . hari nie tiba-tiba mood rajin aku mai . terus tukaq semua ! renyah jugak nak buat benda alah nie . memerlukan kesbarn yang tinggi ! :) akhirnya siap jugak wajah baru untuk blog aku nie :)

Alhamdulillah . sekarang aku tengah bercuti lepas dah tamat semester 2 kat PSMZA tu . lama tak update pasal sibuk dengan final , assignment , dan yang sewaktu dengannya . huhuhu . tapi yang tak bestnya cuti kali nie 2 minggu je .tambah pulak aku kena balik poli awal sebab join MSK untuk budak-budak baru masuk . huhu . nak buat macam mana , join je laa kan ? :)

bila lagi aku nak merasa suasana jaga budak-budak masa MSK tu . nie masa nak buli balik *satg aku yang kena buli* haha . tapi.....serius takdak rasa nak balik poli lagi . huhuu . yuran , daftar online ape semua aku buat tak endah je . hahaha . jahat kan aku :P last minute baru nak kalut p merata . lumrah nie . heheheh . dan yang pasti ! RESULT !! memang aku tak fikir pun pasal result tu . takut meyhhh ! huhuu >__< cukuplah sekadar LULUS dan yang pasti aku taknak REPEAT . huhuu . sama-sama laa kita berdoa okey :)

okelah . setakat nie dulu post aku . penat taw nak taip banyak-banyak :) hehehe . babaii . Assalammualaikum .

2 comments:

  1. semoga menjadi kakak senior yg baik,comel di sana ya? :D
    InsyaAllah,mudah-mudaan akak akan dapat result yg baik. Amin :')
    Btw,nice blog akak. Comel ja haa ;-)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah ! Amin ~ harap-harap macam tu laa resultnya :) tq ye adik maniss :P hehe ~

    ReplyDelete