"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Friday, April 19, 2013

No Caption -_-

Assalammualaikum korang yang comel lagi hensem :)
agak lama tak update blog nie ~ sibuk sikit sejak sem 3 nie (sibuk laa sangat -__-) arini 19 April .... lagi 4 hari aku nak final exam dah , cepat masa berjalan ... pejam celik pejam celik dah nak habis sem 3 nie ~ banyak kenangan dekat poli dengan kawan-kawan kelas , tak lupa kawan-kawan yang lain jugak :) nanti masa LI mesti rindu dekat semua . huuu :(

kelas kami sempat jugak buat BBQ dengan PA dekat pantai hari tu :) best sangat ! siap kena baling masok dalam laut lagi . aku dah laa ringan , kena baling berguling dulu dalam air tu . hahaha . pastu pakat dok baling air pulak . aku siap telan lagi air laut yang masin tu . hahaha ~ wekkk ! masuk hidung abih ! memang lencun habis laa baju . dah laa tak bawak baju salin , basah abis FERARI KUNYIT Pok Di . hahahaa ~ apa pun memang best :) bila happy-happy lupa semua benda yang buat kepala serabut ~ hmmm ~ huhuu ~ -__-

memandangkan lagi 4 hari nak final exam . alang-alang aku update blog nie aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki dengan semua orang yang pernah sakit hati , terasa hati atau apa-apa dengan aku atau aku ada tercakap apa-apa yang kasar dengan awok-awok sekalian . kadang benda keluar dari mulut kita, kita tak sedar . tambah-tambah tengah marh kan . doakan aku supaya tenang jawab exam nanti , In Shaa Allah . Aminnn ~ seperti setiap sem . aku tak nak ada repeat . huhuu ~ wish me luck guys :)

aku nak share sikit gmbar-gambar sepanjang BBQ dengan kengkawan kelas DIP3-S1 :)












No comments:

Post a Comment