"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Friday, May 16, 2014

Result ?? Hari Guru ??







hai semua ! actually tak boleh nak tidur sebenarnya. lately nie aku asyik tidur lewat ja. hmmm.. sebenarmya tak taw pun nak update apa. tapi dah alang-alang result exam dah keluar (150514), so aku update pasal result aje lah. 

okey, alang-alang hari nie dah 16 Mei, first of all aku nak ucap terima kasih banyak-banyak buat semua bekas guru-guru dari tadika sampai laa ke sekolah menengah yang telah mengajar dan memberi ilmu dekat aku selama nie. tanpa ilmu tu semua mungkin aku boleh jadi seorang yang kurang ilmu pengetahuan. tak lupa jugak dekat pensyarah PSMZA yang dah mengajar dari semester 1sampai lah ke semester 5 ini. bukan senang nak mengajar, apatah lagi subjek programming tambah pulak dapat student yang BLURR macam aku nie. hahaha ! tak lupa jugak buat umie and abah ! kalau tak dak depa tak mungkin aku boleh belajar sampai tahap diploma nih (: sesungguhnya memang tugas kita supaya menuntut ilmu didunia ini. 

okey, berkenaan result pulak Alhamdulillah aku LULUS semua subjek dan pointer aku pun naik sikit dari semester lepas. Syukur sangat ! memang puas hati sebab memang dah sungguh-sungguh study. subjek killer tu yang takot sangat tapi Alhamdulillah lepas semua. tinggal lagi satu semester lagi untuk aku dapat segulung diploma. Inshaallah aku akan usaha lagi kuat semester depan supaya dapat konvo sekali sama-sama dengan kawan-kawan sekelas. itu janji kami semua dari awal sem ! good luck kawan-kawan dan untuk aku jugak.

macam biasa, lepas result keluar memang semua sibuk tanya lah (: buat semua kawan-kawan yang cemerlang, yang AKJ tu, yang lulus semua tu, tahniah aku ucapkan. macam mana pun takpe, janji kita semua sekelas lagi semester depan. hihii (: dan buat kawan-kawan yang kurang bernasib baik tu jangan sedih, jangan cepat putus asa. usaha lagi sampai berjaya. Inshaallah pasti boleh ! dan jangan sesekali merasa rendah diri dengan yang lain. (: *kemain nasihat! hehehe* 

okey tu aje buat masa nie. kalau ada story lain aku update lagi dekat sini ! by the way, Selamat Hari Guru buat semua yang pernah bergelar seorang guru dan juga buat sahabat semua yang memilih kerjaya sebagai guru. Selamat Maju Jaya dalam mendidik anak bangsa. *chewah ayat ! hihihi* Inshaallah satu hari nanti aku bakal bergelar seorang GURU jugak ! Aamiin (: *cita-cita dari kecik okeyy !*

thanks for reading,

Salam Kasih Sayang,









 


No comments:

Post a Comment