"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Sunday, January 17, 2016

Alhamdulillah.. terima kasih Allah

Assalammualaikum..
First sekali syukur alhamdulillah doa dimakbulkan Allah S.W.T. Terima kasih jugak kepada semua sahabat dan juga kaum keluarga yang mendoakan. Yang sentiasa mengharapkan yang terbaik untuk Alia.

Alhamdulillah impian untuk sambung degree dalam bidang pendidikan dah tercapai. Orang paling excited mestilah Abah. Dia yang tolong check pastu terus whatsapp aku suruh bukak portal UTHM tu. Mula-mula takot jugak kalau tak dapat, sebab family semua dah berharap, siap yakin lagi aku akan dapat. Alhamdulillah.. syukur..

Lepas je aku cakap yang aku dapat sambung belajar, kecoh jugak dekat ofis. Semua pakat cakap "pegi je Alia". Okey, memang nak pegi pun. Sebab memang tu je bidang harapan aku untuk sambung degree nih. Kalau bidang lain kurang dah rasanya. Huhu..

Lastly, semoga segalanya dipermudahkan dan semoga aku berjaya menamatkan degree selama 4 tahun nie. Aamiin.. thanks for all the wishes. ❤

Assalammualaikum dan terima kasih.

XOXO,
MissY 💘

No comments:

Post a Comment