"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Tuesday, September 6, 2016

New Semester Begin

Assalammualaikum..

4/9 haritu dah bermula semester baru kami semua. Harini baru berkesempatan nak tulis blog. Hehe.. Sibuk kemas barang-barang, settle kan daftar kursus, dan tidoq. Hahahaha. Tidoq tu penting tau. Letih perjalanan jauh datang Johor nih. Lepas tu pulak kelas aku untuk semester nie semua full. Maksud full dekat sini ialah dari pagi sampai ke petang. Hari Isnin pulak aku ada kelas malam sebab kelas siang dah penuh so depa buka satu kelas untuk kami. Malam sebab tak nak clash dengan jadual lain. Pening tau nak susun jadual kelas nih. Nie dah habis baik aku susun dapat macam nie. Hari Khamis ada satu kelas je. Pagi. So kalau nak balik kampung ke nak ke mana-mana ke, petang tu dah boleh gerak. Hehe..

So aku harap takda perubahan jadual dah. Walaupun full kena redha jugak lah. Hahah.. Apa boleh buat? Pelajar kan, ikut je, belajar je sampai habis. Hmmm.. Pasrah betoi ayat aku. Hahahaha.. Apa pun sem nie aku harap aku boleh maintain pointer. Tapi serius ketaq sikit dengan saubjek programming nih. Haihhh lemah betoi laa aku. Ingatkan lari amik pendidikan takdak dah, tapi ada jugak sesat. Hahaha.. Bertabahlah. Akhir kata Selamat Berjaya aje lah.. Huhuhu..

Okay lah sampai sini je aku merapu. Petang-petang nie otak jammed sikit. Padahal tadi banyak je benda aku pikiaq nak tulis sini. sampai ketemu dengan entry aku yang baru ye. Hihi.. Doakan aku yang baik-baik.

Thank you.

xoxo,
MissY ♥

No comments:

Post a Comment