"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Tuesday, May 14, 2013

cuti sem !!

Assalammualaikum...hai awok-awok ! :)
sebenarnya tak taw pun nak tulis apa...huhu..tapi bosan tahap gaban..tangan nie pulak gatai nak menaip :P
aku main taip ja laa apa benda yang hati aku tengah cakap dan otak aku tengah fikir :P HAHA . merapu terok dah nie -_-

anyway...sekarang aku tengah jadi QUEEN dekat rumah sebab tengah cuti semester..hehee (QUEEN laa sangat -__-) hmm...walapun happy duduk dekat rumah tapi aku rasa boring sangat-sangat tahap gilaaaa...ngeee..tak taw nak buuat apa...huhuu...bila dok jauh gaduh nak balik rumah..bila dah duduk rumah tingat kat sana pulak...hahah..lumrah laa tu....hampa kalau hampa kata hampa tak macam tu nampak sangat hampa tipu...hehehe :P

dah duduk rumah nie merata ikot mak aku...sibuk dengan kenduri bagai...tunang ada...kawin ada...akad nikah pun ada...ehhh...da kawin mesti laa ada akad nikah ! haha ~ bengong betoi -.-''
so untuk menghilangkan boring aku dekat rumah nie...aku baca novel ! hehehe :)
nak taw novel apa? cite nie tengah femes kat TV3 ;) gara-gara Izzue Islam yang hensem dan comel tu :P hahaa...mesti hampa dah taw kan novel apa yang aku baca...mestilah Sebenarnya Saya Isteri Dia.....heheheheeh :)


nie diaaaaa.....novel tu....baru dok muka surat 147...hahaha...tebai nak mampuih :P

sekarang nie tengah tunggu result kuaq jaa...wish me luck...doakan yang baik-baik buat saya ye awok-awok :) InsyaAllah....Aminnnn :) 

oke laaa....rasanya setakat nie dulu lahhh pengUPDATEtan blog aku nih.....hehehee....malam-malam nie ayat merapu keluaq banyak sangat dah....selamat  malam . sweet dream readers ku sayangg ! :)
Assalammualaikum...
Love,
ღ(。◕‿◕。)ღ

No comments:

Post a Comment