"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Saturday, June 22, 2013

First Day Practical !

Assalammualaikum semua . Selamat tengahari . dah makan ke? saya belom lagi :) hehee

oke..untuk pengetahuan semua saya da memulakan praktikal saya minggu nie..so,hari nie aku cuti :) yeahh ! HEAVENnya rasa ! bila dah keja nie rasa time belajar lagi best..sebabnya aku pun tak pasti,..yang pasti bila aku dah ada dekat sini,aku rindu sangat dengan kawan-kawan poli...rasa kosong sangat ! macam dalam dunia nie aku sorang ja ada..aku pun tak taw kenapa aku rasa macam tu :'( semalam masa berWECHAT dengan depa pun hampir mengalir airmata aku..huhuu..tapi aku tahan je..sebak je rasa..hurmm..feeling apa lahhh terok sangat aku nie :(

oke laahh..teruskan dengan tempat praktikal aku nie pulak okee...untuk minggu nie belom banyak kerja yang aku kena buat..cuma kena install software dekat lab IT untuk pelajarUniKL nie guna...penat jugak laa walaupun install saja..ada 30 biji PC dalam lab tu..aku amik masa 2 hari untuk siapkan semua..tu pun ada 5 PC tak boleh guna..tapi kira oke laa..aku belajar jugak cara-cara nak install MasterCam tu...yang tak best pasal install nie sebab nak kena tunggu lama..sampai mengantuk aku dibuatnya..nasib laa tak tertidur dalam lab tu..dah laa dalam lab tu ada CCTV..nanti tak pasal depa cakap aku curi tulang pulak ! hahaha !

dekat sini staff dia semua oke belaka :) cuma minggu nie depa busy sikit dengan Karnival Sukan Mahasiswa dekat UniKL tu...UniKL nie jadi tuan rumah..so,memang busy laa kan..tak sempat sangat nak bersembang dengan aku...kat sini banyak unit..aku duduk dekat unit IT laa kan...kos aku pun IT...dekat unit nie ada 5 orang..ofis kami dekat tingkat atas..dekat ofis nie sorang je perempuan,Kak Zura...yang lain semua laki..En.Adi,Abg Haza,Abg Shah dengan Abg Faizul...mula-mula aku segan jugak dengan depa nie..tapi lama-lama oke laa jugak...huhu..

hmm...rasanya itu jelaa kot untuk post kali nie...insyaAllah aku update lagi hari lain..and aku tengah excited nie nak pergi kenduri kawan sekolah aku hari Sabtu minggu depan :) Alhamdulillah jodoh dia dah sampai . Aminn . nanti aku tulis pasal wedding dia pulak oke ! ;) Assalammualaikum semua...have a nice Saturday ! selamat berehat bagi yang bercuti tu . Papaii !

Love,
ღ(。◕‿◕。)ღ

No comments:

Post a Comment