"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Sunday, June 16, 2013

Day Before Practical

Assalammualaikum . lama tak menaip :) hari nie ada masa sikit sebelum mula praktikal esok....so,update je laa :) hehehee....

esok merupakan first day aku punya internship life ! aicewahh .... merasa pengalaman kerja time belajar nie ;) tujuan sebenar memang nak belajar pun . nie laa kelebihan student politeknik ... ada praktikal bagai...huhuhuu..tapi yang nak peningnya time buat report laa...tapi insyaAllah aku boleh ! cyaiyok Alia !! ;)

ramai kawan-kawan lain yang dah pegi arini . sepatutnya aku pun kena pegi arini...tapi sebab UniKL tu cuti hari Sabtu dengan Ahad...so,aku punya praktikal mula esok laa . heee :D yang bestnya semua mesej aku cakap "duduk saja ja...bosan". hahahaah...first day memang laa macam tu..ada jugak da mula buat keja...yang kena buat sistem pun ada...huhuu...takot pulak dengaq...apa laa nasib aku esok -_- hmm....apa pun doa ja laa semoga semuanya dipermudahkan ;) Aminn....

oke laa..sampai sini je dulu melalut...xde benda dah nak merapu -_- heee...simple saja post kali nie . have a nice Sunday :D

Assalammualaikum

Love,
ღ(。◕‿◕。)ღ

2 comments:

  1. Waalaikumussalam. :)
    Kak Alia intern dekat UniKL mana ekh.? :)
    Btw,good luck ye akak. Bt yg cerbaikkkkk ;')

    ReplyDelete
    Replies
    1. thankyouu adik sayang :) akak dekat UniKL MSI dekat hi-tech tu je ;D thank again doakan akak ye !

      Delete