"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Monday, January 23, 2017

Chit Chat Kosong (:

Assalammualaikum.. 

Annyeong readers.. Tak tahu lah aku nie ada pembaca setia atau tidak.. Hihi.. Dah dekat 2 minggu balik bercuti semester.. Actually tak tahu nak cerita pasal apa.. Memandangkan blog nie open.. Aku malas nak cerita banyak pasal diri sendiri.. Aku suka kongsi benda-benda best yang berlaku kat aku, member-member tak pun family aku.. Btw, haritu aku dengan member aku ada buat surprise dekat Eka.. Nanti aku update pasal tu okay.. Video semua dah siap aku buat.. Hehe.. So harini aku just nak relax-relax.. Lama pulak biaq blog nie tak update apa-apa.. Jadi aku nak tulis-tulis je apa yang aku fikir dalam kepala aku nie.. Kahkahkah..

Oleh sebab tahun 2 pun bakal bermula bulan Februari nanti, aku cuma nak usaha selebih dan semampu yang boleh.. Aku mengku semester lepas sangatlah stress, dengan jadual kelas yang penuh sampai malam pun ada.. Memang letih semester lepas.. Dengan lecturer yang push sana-sini, assignment yang menimbun, aku pun tak tau macam mana nak describe dah.. Huhu.. Tapi memang stress.. Rasa nak meraung pun ada.. Aku rasa tekanan tu dalam diri aku.. Sumpah tak boleh nak handle.. Punya serabut nak cerita bagi kat hampa nih.. Hmmm.. Aku harap semester depan aku boleh hadapi dengan tenang.. Aamiin.. Walaupun aku rasa akan ada benda yang bakal terjadi.. Hmm.. Aku harap aku tabah.. Hati tolong kuat okay.. Hidup mesti diteruskan.. 

Yang pasti lepas apa yang aku tunggu nie terjadi aku akan teruskan apa yang patut.. Sebab aku PEGANG PADA JANJI.. yes, aku ingat semua janji-janji aku tu.. And I'm not the one who broke it! Sehingga hal itu terjadi aku kena kuat dan andainya perkara itu tetap terjadi aku kena lagi bertambah kuat dan kuat dan kuat dan tabah.. :') 

Lastly, wish me luck for my result :) Thanks for wasting your time by reading this entry..

xoxo,
MissY ♥

No comments:

Post a Comment