"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Tuesday, February 7, 2017

Good News !

Assalammualaikum 💓

Hihi.. actually tengah gumbira nih ! 😆 Bukan seronok apa pun.. Haha.. Pagi tadi dekat group kelas aku kecoh pasal dah boleh tengok nama lecturer yang mengajar semester depan.. Aku sejenis yang malas nak bukak on time direct.. 😒 So aku baru bukak tadi.. Haha.. Yang seronoknya sebab salah sorang lecturer yang mengajar kelas aku semester depan HENSEM gilaa ! Hahaha bagi aku hensem laa bagi orang lain aku tak tau laa.. 😍 

Actually aku pernah dah terserempak dengan dia semester lepas.. 2 kali jugak laa.. Haha.. Memang hensem oii ! 🙈 2 kali aku pandang dia sebab terkejut hensem sangat.. Selama nih tak pernah perasan pun dia dekat fakulti tuuu.. 💢 Hahaha.. Nak kata gatai ka apa suka hati hampa lah tapi memang aku seronok pun.. KAHKAHKAH 😂

Aku dengar depa cakap dia dah kawin.. Hahah.. Peduli apa aku, janji dia mengajar kelas aku sem depan.. Haha.. 😝 Ye, kita hormat orang dah kawin.. Dan aku seronok pun bukan nak menggatai ka apa.. 😑 Biasa laa.. Kalau tanya budak-budak lelaki mesti depa nak cikgu yang lawa-lawa ajaq depa.. Sama laa kami kaum wanita ini jugaaaaaaa.. 💃

Member aku cakap kenapa dia tak perasan pun ada lecturer hensem? Hahaha aku pun TERserempak.. Kalau tak TER tu aku pun tak perasan jugak.. And jenis aku memang tak cerita apa-apa dekat sapa-sapa.. 😜 Takkan laa tetiba hg nak p cerita dekat orang weh dia tu hensem weh dia nie hensem.. NO !! 🙅 Itu bukan aku.. Aku lagi suka simpan sorang-sorang 😁

So akhir kata semoga semester depan berjalan dengan lancar.. Aku sentiasa mengharapkan kalian doakan yang terbaik untuk aku.. Thanks..🙋

Aamiin 💟

xoxo,
MissY 💘

No comments:

Post a Comment