"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Thursday, February 2, 2017

Result Semester 2 ❤

Assalammualaikum 🌸

Akhirnya result kami dah keluaq.. Yeayy alhamdulillah.. 💓 Tak banyak berubah pun dari semester lepas.. Lebih kurang je.. Haha.. It's okay.. Aku dah buat yang terbaik.. 😊 Puas hati laa dengan result aku sebab memang tak study sangat pun.. Huhu.. Tapi okay laa.. Still okay.. 🙈 

Cumanya aku harap semester depan aku rajin sikit laa.. Tambah-tambah dah duduk rumah sewa nih.. Hmm.. 😥 Lagi banyak perkara yang boleh melalaikan contohnya TV ! Ahahaha 😂😂 So aku kena kuatkan semangat aku.. Yeahh ! 💪 

Dan yang lebih pasti aku kena cekalkan hati.. Setan banyak sangat dok hasut aku nih 😑 Sabarrr..... Diam..... Chill..... Relax..... Lagi apa lagi?? 😣 Haha.. And aku harap aku takdak banyak terasa hati sebab benda-benda tu semua gangguan untuk aku belajar.. Hahahaha 😛 Takpe lah.. Bukan tak biasa simpan sorang-sorang makan hati yedokk? Ngeeee.. 😔😔

Apa pun doakan aku untuk teruskan degree aku nie sampai habis ! And doakan aku bahagia selalu okay gang ! 😊

Thanks 💋

xoxo,
MissY 💘

No comments:

Post a Comment