"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Monday, February 13, 2017

New Semester (Tahun 2)

Assalammualaikum 💞

Alhamdulillah untuk 2 hari pertama semester baru.. Haha tapi yang tak bestnya aku boleh pulak tiba-tiba tak sihat.. Selsema.. Hmmm.. Sedih betoi.. Aku kalau selsema nih memang ganggu habis aktiviti harian aku.. Dia naik menangkap kepala.. Adoii sakit gila.. Huhu.. 😷

Kelas pulak.. Emm.. Aku baru 2 hari masuk kelas.. Tunggu sampai hujung minggu nie pulak k.. Nanti aku cerita lagi pasal kelas.. Buat masa nie semua lecturer okay je laa pada aku.. Huhu.. Eheemmm kelas DrHensem aku dah masuk hari Ahad haritu.. Ahahahahaha.. Semua orang macam "wow" tapi aku relaks je sebab dah tau dia yang mengajar.. Ahahahaha bongok jeeee 😂

Haa aku nak cerita pasal rumah sewa aku lah.. Kami duduk 8 orang.. aku, Farah, Ika, Dhada, Adda, Anim, Wani dengan Ilyia (senior).. 🙈 Duduk dengan depa nie memang tak kering gusi lah.. Memang bergelak ketawa je sepanjang masa.. Sampai bertambah sakit kepala aku dok gelak masa tengah tak sihat nih.. Haha.. 😆 

Rumah sewa kami alhamdulillah lengkap semua.. Mesin basuh adalah perkara utama yang akan student cari lah ! Hahaha.. Pastu lengkap dengan almari, meja study, meja makan, TV, Wifi, dan yang penting ada astro.. Haa takdak laa aku rasa ketinggalan sebab tak boleh tengok cerita dekat astro.. Haha.. 😜 Memang berpatutan lah dengan sewa kami bayaq.. RM1** 

Okay aku share ini je lah dulu yeeee.. Nanti ada masa aku sambung lagi.. Doakan aku cepat sembuh k, seksa sangat nak p kelas sakit-sakit macam nih ! Doakan jugak aku untuk semester baru nie ! Hehehehe babaii 💋

xoxo,
MissY 💘


No comments:

Post a Comment