"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Sunday, March 1, 2015

DIA

Assalammualaikum ....

Aku coretkan ini khas buat si DIA ~ :)

DIA yang selalu ada dikala ku berduka..
DIA yang selalu ada membuat ku kembali tertawa semula..
DIA yang selalu ada dan memahami segala apa yang ku rasa..
DIA yang selalu ada untuk mendengar semua luahan hati ku..
DIA yang selalu ada dan setia bersama ku dari dulu hingga ke saat ini..
DIA yang selalu ada dan tahu saat aku perlukan seseorang untuk melepaskan segala lelahku..
DIA yang selalu ada untuk memberi semangat dikala aku terjatuh..
DIA yang selalu ada dan memberi nasihat dikala aku memerlukannya..
DIA yang selalu ada dan sanggup melayan kerenah diriku dengan penuh sabar dan gelak tawa..
DIA yang selalu ada untuk menghiburkan hatiku dengan lawak jenakanya..
DIA yang selalu ada disaat aku memerlukan seseorang..
DIA yang selalu ada dikala ku kesedihan seolah-olah tahu akan keadaan diriku yang sedang dilanda masalah..

Segalanya hanyalah DIA..
Terima Kasih buat segalanya..
DIA lah yang teristimewa buat diri ini..

"Doa itu senjata orang Muslim"

[04 April 2014 | Friday 11.53 AM]

P/S : dah lama simpan coretan nie, maka hari nie aku post dekat sini ! :)

Thank you and Assalammualaikum ! xD

Weird Lady,

No comments:

Post a Comment