"Kalau nak Bercinta Cari Yang Halal Untuk Setia, Kalau Nak Bahagia Kejar Doa-Nya Sampai Ke Syurga"

Sunday, March 1, 2015

Keistimewaan Air Limau

Assalammualaikum ! Helooooo... xD
Hari nie aku nak kongsi petua nak turunkan berat badan ! Mungkin laa boleh turun.. *tapi korang jangan berharap sangat ! hihii..*

Apa pun jangan gelabah, let's try this ! :D

Tahu tak air limau nipis yang korang minum tu boleh turunkan berat badan korang? Tak tahu? Ni laa nak bagitahu ni.. hihiii..


Cara-cara :

1. Sediakan 2 biji limau nipis atau limau kasturi setiap hari.
2. Perahkan airnya ke dalam gelas berisi air sejuk.
3. Masukkan dalam peti sejuk.
4. Boleh dijadikan air minuman setiap hari selepas makan tengahari dan makan malam.

Cara nie boleh diikuti dengan senaman ringan. Amalkan meminumnya selama sebulan. Berat badan akan beransur turun. InsyaAllah. xD


P/S : actually aku pun tau pasal nie, and aku try guna pati jus limau dekat dapur yang mak aku guna untuk masak ! Hahaha.. masam sangat tapi sedap ! tapi aku tak minum hari-hari selama sebulan.. so, aku tak sure boleh turun berat badan atau tak ! hihihi :P why not korang try sendiri. xP

info : FACEBOOK

Thank you and Assalammualaikum !:D

Weird Lady,

No comments:

Post a Comment